22/4 fredag :)

Tjosan!
idag vakna jag väl runt 11 kanske ? gick och åt frukost,gjorde mig iordning och gick sen ut i de mulna vädret trodde jag men de va ju ski varmt sol o sånt ju ;o så fick gå in och byta till short och linne :)Nu har jag nyss tvättat moppen och bilen så nu väntar ja på grillat mat :) mmmm
Det blir nog en rätt slapp dag i dag,åka en sväng på moppen,få besök,o bara slappa tror ja :)
imorron ska man åka till farfar på påskmiddag och där bire väl godis o sånt,på morronen imororn så ska ja väl hjälpa min lillebror att leta efter påskägg:) haha :D
och på söndaag åker jag till anniiee :) och måndag vet jag inte än,nån kompis kanske kommer hit ?
såå ja upptaderar sennare hörrni :) ha en bra fredag =)
pusssheeej <3
En bild sen i sommras jag och min lillebror :)) haha
nej nu ska jag ut o hjälpa till o grilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0